קייטרינג בשרי לשבת חתן

לפרטים נוספים
התקשרו או השאירו פרטים

ממליצים על השף

ממשיכים את החגיגה עם קייטרינג בשרי לשבת חתן 

מסורות רבות יש לנו בישראל, כשאחת הנפלאות בהן היא שבת החתן. אחרי החתונה עצמה, נפגשים האהובים והקרובים ביותר לזוג כדי להמשיך לחגוג יחדיו. מתחילים בהאזנה לחתן שמקריא פסוקים מפרשת השבוע בבית הכנסת, ועוברים הביתה לארוחה נפלאה ומהנה במיוחד. קייטרינג בשרי לשבת חתן אם כן, הוא כנראה אחד האלמנטים המבוקשים ביותר, ולא בכדי. 

קייטרינג בשרי כשר לשבת חתן רגועהקייטרינג כשר לשבת חתן

עבדתם כל כך קשה על האירוע שלכם, לא מגיע לכם לנוח קצת? ברור שכן. בדיוק בשביל זה, מומלץ להזמין קייטרינג בשרי כשר לשבת חתן ופשוט לאפשר לעצמכם להירגע עם האנשים שהכי קרובים אליכם. על הדרך, תהנו יחד איתם מארוחה שהיא ממש מלאכת מחשבת. כאן מספר האורחים מצומצם יותר, כך שניתן ליצור מנות ברמה גבוהה אפילו יותר, עם תשומת לב לכל פרט בכל מנה, גם לקטנים ביותר. תתפנקו, תנו למקצוענים של קייטרינג בשרי לשבת חתן לדאוג לאוכל. 

קייטרינג בשרי לשבת חתן עם בשר עכשיו

החתונה כבר מאחוריכם, אבל אין רגע מנוחה! כבר צריך להתחיל להתארגן לקראת האירוע הבא הלא הוא שבת חתן כמובן. ברור שאתם עומדים להשקיע בה בדיוק באותו אופן, הרי זה שמדובר ב-20 אורחים ולא ב-200, ממש לא אומר שצריך לרדת ברמה. כך, סביר להניח שכבר חשבתם על הזמנת קייטרינג בשרי לשבת חתן וכדאי למהר ולעשות זאת כדי לא להגיע לרגע האחרון ולהיכנס ללחץ.

אנחנו מזמינים אתכם להיעזר בנו ולשדרג אפילו יותר את החגיגה שפשוט לא נגמרת!

  • תפריט מגוון – אנחנו מציעים תפריט מגוון ובשרי שיעניק לכל אירוע את הטאצ' החגיגי והאיכותי שהוא זקוק לו. הרי בשר הוא חלק בלתי נפרד מהחגיגה הישראלית, ורק הגיוני שתרצו גם אתם לשלב אותו בכל חגיגה שהיא. בעיקר אם היא קשורה בדרך זו או אחרת לחתונה שלכם!
  • כשרות – הקייטרינג כשר לחלוטין כך שאין לכם מה לדאוג מהבחינה הזו; המנות מוכנות לפני כניסת שבת תחת תקנות כשרות, ונשמרות בתנאים מעולים עד לאירוע עצמו. הכל כדי שהמנות שיוגשו לשולחן יהיו לא רק טעימות, אלא גם איכותיות.
  • ומה עם הקינוח? – אי אפשר לחגוג בלי קינוח בסוף הארוחה, נכון? בדיוק בשביל זה יצרנו קינוחי פרווה מדהימים ומפתיעים, שיסגרו את הארוחה בטעם מתוק של עוד. אל תרימו גבה, קינוחי הפרווה של היום הם ממש לא קינוחי הפרווה של פעם! עולם הקולינריה מתקדם בקצב מסחרר, והיום קינוחי הפרווה מצליחים לגרום גם לסקפטיים ביותר, לחייך בהנאה. לא מאמינים לנו? תבדקו אותנו!

ראו גם: קייטרינג בשרי לאירועים קטנים.

קייטרינג בשרי כשר לשבת חתן

כי לשמחה שלכם אין סוף!

כל מה שקשור בחתונה, החל מתקופה ההכנות, החתונה עצמה ולעתים גם תקופה קצרה אחריה, עלולה להיות די מלחיצה. קייטרינג בשרי לשבת חתן יאפשר לכם להירגע ולדעת שלפחות בכל הקשור לאוכל, אתם סגורים. קייטרינג בשר עכשיו כאן לרשותכם עם צוות מקצועי, מנות מושקעות עד לפרטים הקטנים ביותר, שירות מעולה ומטרה אחת – לאפשר לכם להמשיך לחגוג כמו שמגיע לכם. 

תוכן עניינים
Meatnow קייטרינג בשרי לאירועים
Meatnow קייטרינג בשרי לאירועים

כיף שהגעת אלינו! אנחנו קייטרינג בשר עכשיו –
עם שנים של ניסיון בעולם הבישול, שמנו לנו למטרה לקחת את עולם הבישול כמה צעדים קדימה ולשדרג אותו כדי להפוך את האירוע שלך לטעים במיוחד ובלתי נשכח.

לינקים שימושיים:

אודות Meatnow | פייסבוק Meatnow

דילוג לתוכן